duminică, 14 august 2011

Am cucerit si Transfagarasanul

S-a terminat frumoasa excursie la munte, ne-am intors in oras si am ramas cu dorul de aer rece, curat si oxigenat, deasemenea si cu sentimentul ca timpul s-a scurs prea repede.

Am vizitat Gradina Zoologica Brasov, Piata Sfatului Brasov si Biserica Neagra si am aprins o lumanare la Biserica Ortodoxa din Piata Sfatului. Porumbeii sunt nelipsiti si in acest an si zboara neincetat printre turisti, surprinzandu-ne pe toti.

De aici am plecat catre Fagaras si ne-am oprit la Cetate. Apoi am revenit la traseul nostru si ne-am indreptat catre Arpasul de Sus unde aveam cazare. Ne-a surprins ospitalitatea gazdei, specific ardeleneasca, deschiderea fata de turistii de toate nationalitatile si placerea cu care isi prezentau zona si sorbeau povestile noastre de pe alte hotare pe unde ei nu au calcat niciodata.

De dimineata ne-am grabit sa purcedem la drum, cerul aratandu-se senin, iar muntii semeti chemandu-ne. Am iesit din sat si am trecut prin Cartisoara, apoi drumul a inceput usor sa urce. Serpentinele sunt nelipsite, peisajul este de vis, iar muntii nostrii raman cei mai frumosi din lume. Soseaua a suferit cateva reparatii capitale si se circula mai bine decat in marile orase. Intr-un post viitor voi exemplifica si cu poze.

Ne-am oprit la Balea Cascada intai si apoi sus la Balea Lac, Mihai si Pui incercand si tiroliana. Produsele specifice romanesti se gasesc la o multitudine de tarabe: porumb fiert, colac Kurtos, specialitati din lapte si carne de porc afumata, suveniruri. Orele au trecut si spre pranz am trecut prin tunel. Partea aceasta a drumului din Judetul Arges mi s-a parut mai putin spectaculoasa, foarte aglomerata, dar merita efortul sa o vezi, mai ales pentru ca aici exista si o alta cascada.

Am ajuns si la Barajul Vidraru unde am facut o gramada de poze, am plecat spre Curtea de Arges unde ne-am oprit la Manastire, dar nu am putut intra deoarece erau sosite acolo Moastele Sfintei Filoftea. Ne-am multumit cu pozele facute si am plecat apoi spre casa.

Un weekend plin, minunat, surprinzator. Mai vreau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu