marți, 12 mai 2009

Vulcanii Noroiosi / The Muddy Volcanoes





De cand ma stiu mi-am dorit sa vad acest loc si imi imaginam un munte imens de unde curge noroiul in valuri. Nu a fost sa fie asa. Din Vulcanii Noroiosi nu au mai ramas decat cateva "ochiuri" prin care muntii "respira" la intervale de cateva secunde. Dar nu-i nimic, eu m-am bucurat oricum de peisaj si de faptul ca acest loc este unic in Romania, dar si in Europa.
...

I've wanted all my life to see this place and I was imagining a huge mountain where mud flows wave after wave. It was nothing like that. There's almost nothing left of The Muddy Volcanoes, just some holes trough where the mountains "breaths" at intervals of several seconds. But its fine, I enjoyed the view and knowing that this place is unique in Romania, and in Europe too.

Un comentariu:

  1. Campina, Slanic, Vulcanii noroiosi...am avut impresia pentru cateva clipe ca sunt pe blogul meu :).

    RăspundețiȘtergere